1. Ders - Photoshop İle Blueprint Kesme

Ömer ÖZKAN

YÖNETİCİ
10
Katılım
29 Ara 2010
Mesajlar
4,074
Tepki Puanı
20
Puanları
38
Konum
06 ANKARA
Ravendark' Alıntı:
Ömer abi birşey soracağım. Ben blueprint kesiyorum "Photofiltre" programıyla
Ön ve Arka:512 x 512
Sağ Ve Sol:1024 x 512

boyutuna ayarlıyorum ama arabanın şekli bozuluyor (resmin yani) . Neden böyle olur? Bu arada kesme işini Paint ile yapıyorum.


Programdan olabilir, Photoshop ile kesersen daha sağlıklı olur.


 

transmissi

Üye
1
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
184
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
24
zmodeller in full sürümü yok mu ya bir türlü bulamadım :(
 

Re-Play

Üye
0
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
3
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
25
ben daha yeniyim fotoshopta cok tasarımım var fakat zmodelere yeni başlıyorum. nerden başlıycam bi yardm etseniz .
 

acun3232

Üye
1
Katılım
7 Haz 2011
Mesajlar
32
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Usta kopyalıyoruz demişsin ama bende kopyalama aktif olmuyor.:(tamam onu hallettim)
 

Gameci

Üye
10
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
2,273
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
25
Konum
42 KONYA
Arkadaşlar ben arabanın her yönünü paintten çizsem olurmu sonrada 2.derse bakarız paintten olursa ??
 

Gameci

Üye
10
Katılım
20 Haz 2011
Mesajlar
2,273
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
25
Konum
42 KONYA
Şey hani bu bulueprint bu programla çiziliyor ya onun yaptığı görevi paint yaparmı diyorum daha yeni başlıyacam da hiç bilgim yok
 

madchild1992

Üye
1
Katılım
12 Haz 2011
Mesajlar
49
Tepki Puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
Konum
67 ZONGULDAK
eline emeğine sağlıkta hangi programla yapıyoruz bunları


eline emeğine sağlıkta hangi programla yapıyoruz bunları

arkadaşlar bu kesme işlemi yapcazda ölçüler yanlış verilmiş üst 512*1024 olacak
 
Üst